Klacht: Samsung Galaxy s7 edge

op 19 september 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb destijds mijn kapotte telefoon op laten sturen naar Dynafix, nu zie ik een programma op NPO 2 dat Dynafix mensen een oor aan naaien. Ik kon kiezen uit 2 opties, telefoon terug laten sturen voor 38 euro en of de telefoon daar laten, ik koos voor het laatste. Ze zeiden dat mijn telefoon vochtschade had en dit niet onder de garantie viel, complete onzin dus.

Tegemoetkoming

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 20 september 2018 om 09:36 geantwoord

Geachte heer de Jong,

In de officiële verklaring die Dynafix naar Radar heeft gestuurd hebben wij duidelijk aangekaart dat alle genoemde gevallen terecht een prijsopgave hadden gekregen conform de garantievoorwaarden van de fabrikanten. Een detail dat het betreffende programma selectief niet heeft uitgezonden. De leveranciers enof fabrikant hebben bij deze klanten uiteindelijk zelf besloten om uit coulance een nieuw product in te zetten. Dit neemt niet weg dat de eerdere constateringen terecht waren. Wij blijven dan ook bij ons standpunt. Wanneer u het niet eens bent met een beoordeling conform de garantievoorwaarden van de fabrikant, dan kunnen wij u alleen adviseren om hierover contact op te nemen met de garantieverlener van het product.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Rorydejong