Klacht: Samsung Galaxy S3 (Dus niet op vooraad)

op 26 december 2012 over Phoneshop.nl in de categorie Telecomwinkels

Belde vooraf om zeker te weten dat Galaxy S3 op voorraad was en dat het 100% binnen één dag leverbaar was omdat het een kerst cadeau is voor mijn dochter, geen enkel probleem, het is op voorraad en kan de volgende dag geleverd worden krijg ik te horen. Ik heb netjes het geld overgemaakt en 3 dagen later niets gehoord dus bel ik naar de kantoor. Ik krijg een naamgenoot aan de telefoon, die zijn pas over twee weken leverbaar zegt hij. Maar op de website stond dat het de volgende dag zal worden geleverd en ik heb vooraf gebeld om dit te bevestigen. Nou had je eerder moeten bestellen, krijg ik te horen. Dat vond ik vrij onbeschoft en niet niet hulp vaardig, na ene tijd van mijn kant zuren krijg ik te horen dat de Galaxy S3 zal bij hun vandaag geleverd worden en vanmiddag of maandag op de bus. 17:24 krijg ik een email dat de verwachte levertijd circa 5 werkdagen zijn, na de kerst dus. Ze kunnen afspraken niet nakomen qua leveringstijd en nu lees ik hier over kapotte toestellen dus ga ik mijn bestelling annuleren. Volgens de phoneshop krijg ik mijn geld pas over 14 dagen terug, maar mijn bank zegt anders. Het zijn wat mij betreft onbeschofte mensen aan de telefoon, ik zal iedereen afraden om een bestelling te maken met ze, ga lekker na de Saturn.

Geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door geofftaylor