Klacht: Samsung galaxy A5

op 11 maart 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Telefoon opgestuurd naar dynafix , het toestel startte niet meer op.
Was pas 8 maand oud en was nog heel mooi buiten wat gebruikssporen.
Ik kreeg de melding dat het moederbord stuk was maar ze konden het toestel niet onder garantie herstellen omdat er een barst in het scherm zat,Dat was Niet zo toen ik het toestel meegaf aan de koerier van dynafix,ik heb een ontvangstbewijs van hen! Na maandenlange discussie en tientallen mails heb ik het opgegeven,zij blijven bij hun standpunt.
Waarschijnlijk heeft een technieker het toestel beschadigt bij het openmaken ,maar ik kan niks bewijzen,zij ook niet.
Als klant sta je machteloos, Ik heb besloten om NOOIT meer iets van het merk samsung te kopen.
Dynafix krijgt veel klachten,het zijn gewoon bedriegers!

Ik was tevreden geweest met mijn toestel hersteld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Joel candry

2 maanden geleden - IRMADRSA14066077 op naam van Candry joel.

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Het toestel is destijds aangemeld met de klachtomschrijving: Toestel schakelt niet in: Mijn toestel is nog onder garantie,het schakelt niet meer in. Wanneer het display van een Samsung toestel breekt geeft deze in bijna alle gevallen geen beeld meer. Dit komt dan ook overeen met de klachtomschrijving waardoor wij kunnen concluderen dat deze schade al aanwezig was bij binnenkomst. De prijsopgave welke werd opgemaakt bij deze reparatie was dan ook terecht opgemaakt en een kosteloze reparatie is niet mogelijk. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Joel candry

2 maanden geleden - Toen ok mijn toestel ter reparatie opstuurde was mij scherm NIET gebarsten,ik heb dit reeds verschillende malen herhaald,ik heb een afgiftebewijs van jullie chauffeur .stop aub met te beweren dat ik mijn toestel met een kapot scherm zou hebben opgestuurd.voor de zoveelste keer neem ik GEEN genoegen met uw antwoord. Er zijn veel klachten tegen dynafix,hebben wij dan allemaal ongelijk?

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Wanneer het display van een Samsung toestel breekt is dit vaak niet duidelijke zichtbaar tenzij het toestel in een bepaalde hoek onder belichting wordt gehouden. Wanneer er een breuk in het display zit geeft het toestel geen beeld meer waardoor het kan lijken dat het toestel niet meer werkt. Dit komt overeen met de klachtomschrijving "toestel schakelt niet in". Daar deze toestellen tijdens het transport in een beveiligde flightcase met foam aan alle kanten worden geplaatst is het niet mogelijk dat dit tijdens het transport is ontstaan. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht Joel candry

2 maanden geleden - Geachte, Toen ik mijn toestel opstuurde was er GEEN BREUK aan mijn scherm, het was volledig intact.Waarschijnlijk is de barst ontstaan door manipulatie van de technieker,ik heb van dynafix een mail waarin jullie zeggen dat het moederbord van de telefoon stuk is. Ik heb ook een foto ontvangen van de breuk aan het scherm en het gaat hier duidelijk niet over een haarscheurtje maar een grote breuklijn dwars over het scherm,wat wijst op een breuk bij manipulatie en niet bij een val.Aan mijn toestel was GEEN scheur in het scherm toen ik het opstuurde!!! Candry joel

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Een monteur doet altijd een objectieve beoordeling van een toestel en gaat uit van de staat van binnenkomst. Bij binnenkomst werd direct geconstateerd dat het display gebroken was en werd hier ook een melding van gemaakt in het systeem. Daar de monteur afwijkende waardes kreeg tijdens het doormeten van het toestel (via de usb connector) is gebleken dat het moederbord ook defect is. Het toestel is niet geopend door de monteur. Dit betreft dan ook geen schade welke is ontstaan tijdens het transport of de reparatie. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 april 2017 om 10:36 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 21 april 2017 om 18:28 geantwoord

Ik blijf bij mijn mening Ik heb mijn toestel opgestuurd ZONDER zichtbare schade dus geen gebroken scherm!!!Bekijk eens goed alle mails die heen en weer zijn gestuurd voor u dergelijke uitspraken doet ? ik heb trouwens een ontvangstbewijs van jullie chauffeur waarop staat dat het toestel in ontvangst werd genomen zonder zichtbare schade,dit heb ik al eens allemaal naar jullie doorgemaild.Doe eens uw werk en bekijk het ganse dossier!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Joel candry