Klacht: Samsung galaxti s4 neo

op 13 juli 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Ik ben 5 weken geleden naar de kijkshop bij de schouburgring geweest en heb daar mijn klacht voorgelegd ik heb vorig jaar in juni gekocht en na een jaar kreeg ik het probleem dat mijn telefoon niet meer opladen. Ze hebben hem voor mij opgestuurd maar geen bericht gekregen zo als beloofd wanneer hij terug zou zijn na vier en een halve week heb ik zelf maar opgebeld ik heb hem toen op vrijdag 09-07-2016op gehaald. Een zondag avond 11-07-2016kreeg ik het zelfde probleem dat mijn telefoon niet meer opladen.
Vervolgens 3 verschillende stekker geprobeerd dat deed ie niet. Ik ben dus maandag 1207-2016terug gegaan naar de winkel met de zelfde klacht de cassire was zeer vriendelijk maar toen ze naar het magazijn belde of er geen leen toestel was voor me omdat ze hem nog een keer naar de reparatie wou sturen kreeg ze het antwoord dat dit niet ging gebeuren omdat het aan mijn oplaad kabel lag en niet aan mijn telefoon. Ik heb vervolgens voor 15 eurobeen orginele oplaadstekker met blok er aan gekocht, maar mijn telefoon laad nog niet op en valt tijdens het opladen uit en heb ik gelijk minder procent als waar ik mee gesart ben mijn telefoon laad niet meer op dan 24 procent

Ik vind het schandalig dat ik een telefoon heb van 1jaar en 5maanden die er mee ophoudt

Als mijn telefoon deze keer wel word gemaakt en ik niet een nieuwe kabel krijg en ik mijn telefoon gewoon kan blijven gebruiken. En zo niet had ik graag mijn geld terug gewild of een gloed nieuwe telefoon.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marissa.vleeming