Samsung Experience Store Utrecht Klachten
Op zaterdag 3 augustus om 17:20 ben ik in het Samsung service center Utrecht geweest met mijn Samsung Fold 4. De Samsung fold 4 was defect en maakte geen contact meer met WiFi en het slimslot werd ook niet meer... Lees meer
Op de Samsung winkel in Utrecht Hooge catarijn was een medewerker en zij was 34 minuten bezig en we moesten in de rij wachten en we hadden een vraag maar andere medewerkers waren met niets bezig geweest . Lees meer
In oktober 2021 heb ik via Mobiel.nl een Samsung Galaxy S21 256GB Phantom Violet gekocht ( € 799,- ) Begin dit jaar deed in ene de frontcamera het niet meer. Ik ben naar de Samsung Experience Store Utrecht gegaan. Tenslotte... Lees meer
ik heb nu zeven dagen geleden mijn mobiele telefoon ter reparatie aangeboden in de winkel,en ik probeer de winkel telefonisch te bereiken over de staat van de reparatie maar als ik bel wordt ik automatisch doorgeschakeld naar de voicemail.en kwalijke... Lees meer
Wij hebben 12-2-2023, een telefoon gekocht bij dit bedrijf en we zouden de aankoopfactuur via de mail opgestuurd krijgen. Dit twee maal in de zaak gevraagd. Dit zou gemaild worden. Een derde keer naar Breda rijden en 3 uur onderweg... Lees meer