Klacht: samsung decoders

op 17 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

tele 2 heeft er voor gekozen om de oude samsung decoders niet meer te ondersteunen. natuurlijk mag je een nieuwe extra decoder kopen. Maar daar heb ik niet voor gekozen ik was tevreden met wat ik had. Nu moet ik weer extra kosten maken als ik op een tweede tv wil kijken. Ze kunnen vast zien dat er altijd 2 decoders door ons zijn gebruikt. Maar doen net of we net nieuwe klanten zijn

Ik wil dat tele 2 mijn oude (extra) decoder omruild voor een nieuwe.

Tele2

Heeft op 18 juli 2012 om 12:49 geantwoord

Jammer dat er onduidelijkheid ontstaan is over een 2e decoder. Volgens onze gegevens heeft de klant hierover al contact gehad met de klantenservice. Indien er nog vragen zijn over de diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: https://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we verdere uitleg geven en een passende oplossing bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Robbert Eldering