Klacht: samsung curved TVUE40 J6300 40″

op 27 mei 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Het apparaat is aangekomen met een barst in het scherm .
Aankomst 13,04,2016 , is in de verpakking gebleven tot montage op
20,04,2016. apparaat uitgepakt, voorzichtig met twee personen op tafel gelegd met een deken er onder, om de voet te monteren.
Niets opgevallen aan toestel. bij aanzetten bleef gedeelte scherm zwart.
Nader onderzoek bracht een bast aan het licht. 22,04,2016 gemeld aan Redcoon , en gewacht op retour instructie’s. apparaat terug naar Redon, die gemeld heeft dat het geen transportschade is, en bovendien de termijn van 48 uur om een schade te melden verstreken is. Bij onderzoek vertoonde de doos een impact op de plaats van de barst .
terwijl in de voorwaarden tot 30 dagen retour géén probleem zou mogen zijn. Apparaat is nu weer hier aangekomen, geen overleg of het gerepareerd kan worden, en hoeveel dit zou kosten !!!!!!!!
Vandaag klacht opnieuw in behandeling genomen.
Ik heb over de terug ligende weken voor ca 3000 € aan opdrachten verstrekt aan Redon. Mijn toekomstige bestellingen hangen af van hoe ze dit gaan aanpakken. benieuwd ?

vernieuwen apparaat !

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 01 juni 2016 om 15:42 geantwoord

Beste Cornelis Bierkens,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.

Helaas komt het voor dat er een product met schade geleverd word. Dit kan tijdens de transport zijn gebeurd, of met de levering. Hier word uiteraard goed naar gekeken en indien dit transportschade is nemen
wij en de vervoerder de verantwoordelijk op ons. De klant mag hier natuurlijk niet de dupe worden.

Helaas is na onderzoek gebleken dat jouw product niet onder productschade valt en dat deze ook telaat aan ons gemeld is.
Uiteraard willen wij bij Redcoon onze klanten goed van dienst zijn enkel dienen wij ons ook aan procedures te houden. Zoals eerder aangegeven, als de verantwoordelijkheid bij Redcoon had gelegen hadden wij deze zeker op ons genomen.

Je geeft aan dat je recht hebt om een product binnen 30 dagen retour te sturen, dat klopt, in onze voorwaardes staat waar je product dan aan moet voldoen. Om schade buiten de aangegeven 48 uur te melden is niet de procedure die wij hanteren.

Dit is ook gecommuniceerd aan je omdat wij je graag duidelijkheid geven. Wij hopen mede door deze uitleg gegeven te hebben dat het duidelijk is en zoals aangegeven kun je jouw product uiteraard ter reparatie aanbieden. Enkel wil ik hierbij vermelden dat hier kosten aan zullen zitten omdat het geen interne fout is in het product maar dit komt door schade die opgelopen is.

Bart Namens het redcoon Webcare-Team

Heeft op 02 juni 2016 om 22:14 geantwoord

Dit klopt van geen kanten.u heeft geen bewijs dat het product geen barst vetoonde,toen het aankwam,
De chauffeur was zo aardig de doos in mijn woonkamer te zetten . Ik benogal zw handicap . In woonkamer veilig.Ik en 3 vrienden zouden het openen en testen om vervolgers adres te brengen en ophangen.
Als uw , uw voorstel niet
Herziet ben ik genoodzaakt naar alle Kachten , ombuts man en kieskeurig organisaties in de Benlux te schrijven

Alle klachten die gemeld zijn door kbturfbo