Klacht: samenreiskorting

op 29 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

samenreiskorting, doet het niet kerkrade centrum, wat vervelend is dit
je moet heerlen uit stappen,daar naar beneden weer terug.trein weg
zeer zeker ik slecht ter been ben wat een ellende is dat .ik heb een abonnement .dat ik iemand mee kan nemen met korting. dus niet in kerkrade. volgens mij gaat het om het geld bij jullie. bij veolia nooit problemen gehad , met vriendelijke groet ej vlekken

Gewenste Oplossing:

als dit op gelost word

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 april 2017 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste e.vlekken,

Niet leuk om te lezen dat het niet gelukt is om Samenreiskorting op je OV-chipkaart te laden in Kerkrade. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik heb het voor je uitgezocht. Volgens mijn gegevens moet het mogelijk zijn om op station Kerkrade het product Samenreiskorting op je kaart te laden. Op station Boxmeer, Echt, Reuver en Heerlen is dit helaas nog niet mogelijk. Ik zal er intern een melding van maken dat het niet lukt om Samenreiskorting op een OV-chipkaart te zetten in Kerkrade.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door e.vlekken