Klacht: Salon en eetafels niet geleverd

op 26 juni 2017 over Rofra Home in de categorie Horeca

Ik had een klacht beschreven dat voor de 2e keer een probleem met Rofra home te hebben. Nu weer tafels niet op tijd geleverd ( week 24)werden vorige week gebeld met het verhaal eettafel verkeerde kleur. Nadat me man zei ben er klaar mee gaf de jongen aan dat hij direct terug zou bellen. Nu dat deed hij 100% deze week geleverd,Nu krijg ik een mail waar ik nu dus ook achter kom dat ze alleen de eettafel leveren en nu niet de salontafel? tenminste dat maak ik uit het bedrag op !! en ook weer 3 weken verder als beloofd van de medewerker vorige week!!. Terwijl ik 2 weken geleden een mail kreeg dat ze beiden geleverd werden? wij willen ze tegelijk geleverd dit ivm met kleur is al een fout gemaakt. tevens duurt het weer 3 weken eer dat ze iets ??? we weten niet wat leveren. Wat een puinhoop je wil toch beiden tafels goed Tafel en salontafel in de goede kleur. Hoop dat u ons kan helpen met deze puinhoop….ben straks 21 weken verder als dit zo door gaat. Bedankt voor u hulp

Als de beiden tafels volgende week netjes geleverd worden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rofra Home

Reactie van de melder van de klacht Janangelina

1 maand geleden - Ja is al de 2e keer dat wij problemen hebben met Rofra ik heb geen twitter. Hiervoor hadden we tafel besteld en die kwam met hele stukken er uit binnen. Aardige jongens die het brachten hun konden er niks aan doen ....planning gebeld neem maar mee dan gaan we het repareren ( mmmmwat denk je zelf heel gedoe werden nog uitgemaakt dat we anders niet zouden betalen, dus nu neem de boel maar mee) maandag daarna werden we gebeld dat het opgelost zou worden ( wel andere tafel besteld...hoe dom konden we zijn om ze weer in vertrouwen te nemen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rofra Home nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Janangelina

1 maand geleden - ONGELOFELIJK !!!KOMEN ZE TAFELS EINDELIJK BRENGEN HEBBEN ZE ALLEEN HET BLAD VAN EETTAFEL EN POTEN VAN SALONTAFEL BIJ ZICH !!!! ALLES TERUGGEVEN ANDERS HOUDEN ZE DE HETMAAR !!! HELEMAAL KLAAR MEE!!!

Reactie van de melder van de klacht Janangelina

1 maand geleden - Vandaag niks anders als gebeld, heel de dag mee bezig geweest. Delivery zegt staat bij Rofra Rofra zegt staat bij Delivery ( schiet mij maar lek. Delivery zegt het morgen te weten ben heel erg benieuwd ( was wel vriendelijke jongen TOM) ook de jongen van Alexandrium was meewerkend. Ben heel erg benieuwd .......................ik wacht het even af geef ze uiteraard de kans maar wil wel weer aan een tafel zitten.....dus ...word vervolgd

Reactie van de melder van de klacht Janangelina

1 maand geleden - Echt he binnen enkele dagen OPGELOST !!! Super netjes geleverd is nu wel een compliment waard :) heel blij mee

Alle klachten die gemeld zijn door Janangelina