Klacht: Sally Hansen gellak

op 12 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Gellak besteld van Sally Hansen. Zou binnen 2 weken geleverd worden. Omdat het lang duurde contact opgenomen met Groupon. Wat blijkt het product is niet meer leverbaar door de leverancier. Wat vind ik dit jammer. Eerst lang wachten totdat ik zelf contact opneem omdat ik het product niet had ontvangen. Waarom geven zij zelf niet aan dat het niet geleverd kan worden.
Via Google kan ik zien dat er meer dan 640 klanten dit pakket hadden gekocht. Het is erg apart dat het niet meer leverbaar was terwijl de deal pasgeleden nog gekocht kon worden.

Dat het alsnog leverbaar is.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 12 augustus 2016 om 16:49 geantwoord

Beste Meneer Gerritsen,

Bedankt voor uw bericht en vervelend om te vernemen dat u de bestelling niet heeft ontvangen.

Omdat de leverancier heeft aangegeven dat zij de bestelling niet kunnen leveren, hebben wij het aankoopbedrag aan u terugbetaald.

In dit geval is het niet mogelijk om alsnog de bestelling te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Sam2200