Klacht: Sale zonder artikelen op voorraad

op 20 augustus 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Onlangs 5 producten van de sale besteld via www.perrysport.nl en allemaal waren toevallig uitverkocht. Dus mochten mensen willen koopjes jagen via de webshop van perrysport wees niet te blij want ook al kan je het product bestellen je voldoet je tijd want de producten die ze presenteren hebben ze niet.

Het is niet meer relevant wanneer ik tevreden ben, het is relevanter dat perrysport hard aan het werk moet met hun zogenaamde sale waar niks van klopt!! Ze hebben weinig te bieden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 17 januari 2017 om 18:37 geantwoord

Beste Ron, allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. Op het moment dat wij sale-artikelen op de website zetten, wordt er veel besteld en is de kans dat een artikel snel is uitverkocht erg groot. Inmiddels hebben wij een nieuwe website waarbij een uitverkocht artikel of een uitverkochte maat niet meer getoond wordt op de site.
Mijn excuses voor de deze teleurstelling. Ik hoop dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is afgerond. Met vriendelijke groet, Klantenservice Perry Sport.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronaldusz