Klacht: saldo te kort maandabonnement

op 19 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

4 keer per weekreis ik van krimpen an den lek naar rotterdam eendrachtsplein. ik heb sinds januari een abonnement . tot mijn verbazing gaf mijn kaart bij het in checken bij metro station capelse brug dat ik een saldo te kort heb. ik ben weer terug gegaan naar de bus omdat ik dacht dat ik niet goed was uitgecheckt. dit als nog gedaan. weer terug bleek het resultaat hetzefde te zijn. aanwezige Ret mensen konden mij niet helpen ik moest volgens hen bellen naar het telefoonnummer op mijn OV kaart . omdat ik op tijd op mijn werk moest zijn ben ik op een saldo kaart doorgereisd, Ik heb naar het nummer gebeld na een 15 min in de wacht te hebben gestaan sprak ik iemand die behoudens mijn naw gegevens niet kon zien wat de reden was waarom ik een saldo te kort had terwijl ik een maand abonnement heb en niet buiten buiten mijn zones ben en net uit de bus van krimpen aan den lek stapt en in mijn centrale zone capelse brug. ze kon mij niet helpen ik moest naar de ret bellen want daar heb ik het abonnement afgesloten, vreemd !!! toch maar naar de RET gebeld ook hier hetzelfde verhaal . ik moet naar een RET winkel , ik heb me niet laten afschrikken door uw ontmoedigingsbeleid. op naar de RET winkel hier kreeg ik een uitdraai waaruit blijkt dat ik op drie plaatsen tegelijk was, op stations waar ik nog nooit van gehoord had en ook nooit ben geweest. St.Petrus en Groendalseweg met hetzelfde bus waarmee ik uit krimpen aan den lek ben gekomen. om mijn pas weer te kunnen gebruiken heb ik 3 euro moeten betalen,betalen voor iets waar ik niks aan kan doen. ik kan moet mijn geld bij ariva terughalen omdat ik het in hun bus is gebeurd . lang leve het openbaar vervoer !!!

Dat ik mijn kosten worden vergoed, dat het afgelopen moet zijn met het afschuiven. voorkomen dat het weer gebeurd

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 februari 2018 om 07:46 geantwoord

Beste edl maluku,

Wat balen dat er ondanks dat je een abonnement hebt, toch saldo is afgeschreven omdat de locatie van de check-in niet juist geregistreerd werd. Je vraagt hiervoor restitutie aan via https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval bij Arriva (RET is een ander bedrijf) dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Alle klachten die gemeld zijn door edl maluku