Klacht: Saldo op verkeerd rekeningnummer gestort.

op 21 augustus 2017 over International Card Services in de categorie Creditcards

Ik heb sinds een tweetal maanden een VISA prepaid card. Ik kreeg deze card echter maar niet geactiveerd. Tijdens mijn vakantie heb ik gebeld naar het 020 nummer.
Toen heb ik te horen gekregen dat mijn card zal worden opgezegd vanwege een te betalen bedrag van een VISA credit card op mijn naam.
Ik was het daar niet mee eens maar moest dit wel accepteren. Het saldo zou worden overgemaakt naar een bankrekening nummer dat ik heb doorgegeven aan de medewerker.
Donderdag krijg ik van dezelfde medewerker dhr. Francis een mail dat mijn prepaid card niet zal worden opgezegd en of ik naar het 020 nummer wilde bellen om de card te activeren.
Dat heb ik dus weer vanaf mijn vakantiebestemming gedaan. De card zou zijn geactiveerd. Echter kan ik weer geen betaling doen met de kaart.
Afgelopen zaterdag 19 augustus krijg ik weer ineens een mail waar in wordt mededeeld dat de card wordt opgezegd en dat het tegoed zou worden overgemaakt naar een bankrekening uit hun archief waar ik helaas geen beschikking meer over heb maar die nog wel op mijn naam staat.
Dezelfde zaterdag heb ik 3 maal een mail gestuurd met de mededeling niet naar dat bankrekeningnummer maar naar het andere actieve bankrekeningnummer, eenmaal zelfs met een foto van de bankpas.
Heden, maandag (zes uur tijdsverschil) krijg ik weer een mail of ik zou willen bellen.
Blijkt het saldo dus toch naar het oude bankrekeningnummer te zijn overgemaakt.

Ik ben tevreden met twee oplossingen:

1. Gewoon beschikken over de prepaid card met het saldo.
2. Alsnog het saldo overmaken naar het door mij OP TIJD doorgegeven rekeningnummer.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over International Card Services

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over International Card Services nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rleentvaar