Klacht: SAldo niet goed opgeladen

op 10 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ov kaart opgewardeerd met 20 euro tegoed. Er stond nog ongeveer 2,50 op de kaart. Echter na het opwaarderen geeft de kaart nog maar 17,50 tegoed aan ipv 22,50. Hij heeft het er dus vanaf getrokken ipv opgeteld, en mis dus nu 5 euro tegoed..

Gewenste Oplossing:

Gelieve 5 euro saldo bijgestort of op kaart erbij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 februari 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Glennie,

Wat balen dat er niet voldoende saldo op je kaart is gekomen.

Ik raad je aan een vergoedingsverzoek in te dienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Glennie