Klacht: saeco volautomatische esprsso 2de x binnen kapot

op 29 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ons koffiemachiene zal 1 van de volgende dagen voor de 2de keer bij u binnenkomen daar het water in de prutbak lekt dat is de 2de x en ik hoop of een nieuwe of een volledige garantie terug zoniet zal ik nooit nog iet van jullie kopen dan neem ik wel iets waar kindjes aan moeten werken voor een hongerloon ook zou ik u willen vragen om in de verdelende winkels extra apparaten te zetten voor reserve

Gewenste Oplossing:

wat hierboven vermeld staat nu moet ik ergens een koffiezet en gemalen bonen kopen, dat vindt ik dus niet normaal dat een GOEDE klant van philips nergens meer terrecht kan !!!dit is schandalig voor zo een grote fabriek als jullie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 03 februari 2014 om 10:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Philips Webcare heeft op 30 januari 2014 via e-mail contact opgenomen met de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door ekebrandweer