Klacht: s6 voor de 4x in korte tijd voor repair

op 08 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

2 weken geleden - Beste Dynafix, Ik heb geen ander begeleidend schrijven mee gekregen bij de telefoon, helaas, ik neem aan dat u het kunt weer vinden! Samsung heb ik intussen gebeld en die kunnen maar 2 reparaties kunnen vinden ipv 3 x..........

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, Wij kunnen verder alleen op postcode zoeken. Op postcode kunnen wij geen reparatie van een S6 terugvinden. Het imeinummer van uw toestel kunt u vinden door uw telefoon (bel) menu te openen en in plaats van een telefoonnummer het volgende in te toetsen: *#06# Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

2 weken geleden - De telefoon is wederom naar jullie toe het #06# werkt dus helaas niet, De reparatie gaan via BCC Arnhem Heerlenstraat 11B, 6845 AD Arnhem, mijn postcode is 6666CE.64

Reactie van de melder van de klacht karinkel

2 weken geleden - Aan: retail@dynafix.com, arnhem@bcc.nl Kopie: asc@bcc.nl Onderwerp: Samsung Galaxy S6 - Kirsten Kelderman Beste, Ik heb mijn Samsung S6 met het serienummer 354901076862282 - R58H80V5PQT, nu al 4 maal op moeten laten sturen naar de reparateur. Dit is via de BCC Arnhem gegaan. Op 11-09-2016 heb ik deze Samsung gekocht, deze valt dus nog binnen de garantie periode. De klacht waarmee de telefoon is verstuurd wordt niet verholpen en eigenlijk komt de telefoon slechter uit de reparaties. De referentienummer zijn: 1. 201711-9222394 2. 201712-9239389 3. 201801-9252360 4. 201802-9258664 Echter heb ik alleen bij de twee reparatie een IRMA nummer gekregen, deze is; IRMACERM15176743. Nu is er contact geweest met Samsung, casenummer: 2813204924, op 08-02-2018 en op 09-02-2018. Deze weet te vermelden dat de telefoon slechts twee maal ter reparatie is aangeboden. Echter heb ik wel al 3 facturen ontvangen met daarop het commentaar van de reparatie, nummer 4 heb ik nog niet ontvangen omdat de telefoon wederom verstuurd is voor reparatie. Nu vraag ik mij af wat de reden is dat de telefoon maar 2 maal bekend is en niet zoals bij mij 3 maal. Ook zou ik graag willen weten wat een passende oplossing is voor dit probleem.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

1 week geleden - Hallo, krijg ik nog antwoord!

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geache klant, We zien dat het toestel reeds vandaag (12-02-2018) is aangemeld. Bij binnenkomst zal de monteur nagaan of de klacht nog voorkomt en mocht dit zo zijn deze ook verhelpen. Daar er nog geen beoordeling heeft plaatsgevonden kunnen wij hier nog geen uitspraken over doen. Gedurende de laatste reparatie heeft de monteur geen klacht kunnen constateren en had het toestel geen afwijkende waardes. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

1 week geleden - Raar he! de monteur vind niks en bij het opstarten van de telefoon thuis loopt deze direct vast........ Graag een monteur en andere /betere reparatie na de 4 x opsturen is dat wel verdient toch! Waarom kan samsung deze telefoon maar 2 x vinden voor reparatie...........u geeft maar half antwoord op de vragen.

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, Het is ons niet duidelijk waarom Samsung maar 2 reparaties kan vinden. Wij zien wel degelijk 4 iRMA nummers staan: iRMACERM15109982 iRMACERM15176743 iRMACERM15233907 En de huidige aanmelding: iRMACERM15261336 Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

1 week geleden - En nu graag antwoord op de vraag van reparatie. Komt de telefoon nu eindelijk goed terug na reparatie? Of komt nummer 5 erbij te staan.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

1 week geleden - Graag ook antwoord op deze vraag! Graag de telefoon repareren en niet terug sturen voor een 5de keer!

Bericht van Dynafix

1 week geleden - Geachte klant, De monteur zal het toestel uitgebreid testen eventuele defecten verhelpen. De monteur zal zelf ook de geschiedenis zien en er alles aan doen om de klacht te reproduceren. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door karinkel