Klacht: s6 voor de 4x in korte tijd voor repair

op 08 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - Beste Dynafix, Ik heb geen ander begeleidend schrijven mee gekregen bij de telefoon, helaas, ik neem aan dat u het kunt weer vinden! Samsung heb ik intussen gebeld en die kunnen maar 2 reparaties kunnen vinden ipv 3 x..........

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Wij kunnen verder alleen op postcode zoeken. Op postcode kunnen wij geen reparatie van een S6 terugvinden. Het imeinummer van uw toestel kunt u vinden door uw telefoon (bel) menu te openen en in plaats van een telefoonnummer het volgende in te toetsen: *#06# Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - De telefoon is wederom naar jullie toe het #06# werkt dus helaas niet, De reparatie gaan via BCC Arnhem Heerlenstraat 11B, 6845 AD Arnhem, mijn postcode is 6666CE.64

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - Aan: retail@dynafix.com, arnhem@bcc.nl Kopie: asc@bcc.nl Onderwerp: Samsung Galaxy S6 - Kirsten Kelderman Beste, Ik heb mijn Samsung S6 met het serienummer 354901076862282 - R58H80V5PQT, nu al 4 maal op moeten laten sturen naar de reparateur. Dit is via de BCC Arnhem gegaan. Op 11-09-2016 heb ik deze Samsung gekocht, deze valt dus nog binnen de garantie periode. De klacht waarmee de telefoon is verstuurd wordt niet verholpen en eigenlijk komt de telefoon slechter uit de reparaties. De referentienummer zijn: 1. 201711-9222394 2. 201712-9239389 3. 201801-9252360 4. 201802-9258664 Echter heb ik alleen bij de twee reparatie een IRMA nummer gekregen, deze is; IRMACERM15176743. Nu is er contact geweest met Samsung, casenummer: 2813204924, op 08-02-2018 en op 09-02-2018. Deze weet te vermelden dat de telefoon slechts twee maal ter reparatie is aangeboden. Echter heb ik wel al 3 facturen ontvangen met daarop het commentaar van de reparatie, nummer 4 heb ik nog niet ontvangen omdat de telefoon wederom verstuurd is voor reparatie. Nu vraag ik mij af wat de reden is dat de telefoon maar 2 maal bekend is en niet zoals bij mij 3 maal. Ook zou ik graag willen weten wat een passende oplossing is voor dit probleem.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - Hallo, krijg ik nog antwoord!

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geache klant, We zien dat het toestel reeds vandaag (12-02-2018) is aangemeld. Bij binnenkomst zal de monteur nagaan of de klacht nog voorkomt en mocht dit zo zijn deze ook verhelpen. Daar er nog geen beoordeling heeft plaatsgevonden kunnen wij hier nog geen uitspraken over doen. Gedurende de laatste reparatie heeft de monteur geen klacht kunnen constateren en had het toestel geen afwijkende waardes. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - Raar he! de monteur vind niks en bij het opstarten van de telefoon thuis loopt deze direct vast........ Graag een monteur en andere /betere reparatie na de 4 x opsturen is dat wel verdient toch! Waarom kan samsung deze telefoon maar 2 x vinden voor reparatie...........u geeft maar half antwoord op de vragen.

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, Het is ons niet duidelijk waarom Samsung maar 2 reparaties kan vinden. Wij zien wel degelijk 4 iRMA nummers staan: iRMACERM15109982 iRMACERM15176743 iRMACERM15233907 En de huidige aanmelding: iRMACERM15261336 Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - En nu graag antwoord op de vraag van reparatie. Komt de telefoon nu eindelijk goed terug na reparatie? Of komt nummer 5 erbij te staan.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

3 maanden geleden - Graag ook antwoord op deze vraag! Graag de telefoon repareren en niet terug sturen voor een 5de keer!

Bericht van Dynafix

3 maanden geleden - Geachte klant, De monteur zal het toestel uitgebreid testen eventuele defecten verhelpen. De monteur zal zelf ook de geschiedenis zien en er alles aan doen om de klacht te reproduceren. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, We zien dat de laatste reparatie reeds op 17-02-2018 is gesloten en dat de monteur ondanks uitvoerige testen geen defect heeft kunnen constateren. We hebben hierna geen reactie meer ontvangen via klacht.nl. Kunt u aangeven of er nog opmerkingen of vragen zijn over deze case? Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

2 maanden geleden - telefoon is inderdaad terug, en ja deze heeft nog steeds dezelfde klacht en de batterij loopt nu super snel leeg. Bij de bcc breng ik deze niet meer terug vanwege dat ik nu kosten ga krijgen omdat jullie niks kunnen vinden maar ik heb nog steeds het zelfde probleem!

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Dat is erg vreemd! De monteur heeft het toestel uitvoerig getest om de klacht te reproduceren maar deze is niet naar voren gekomen. Gebruikt u wellicht een back-up? Het is in dat geval altijd te adviseren om het toestel te testen vanuit fabrieksinstellingen zonder back-up terug te zetten. Ook kunnen eventuele accesoires zoals een sim of sd kaartje zorgen voor een kortsluiting. Hierdoor kan er stroom 'lekken'. Dit kunt u dus ook nog testen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht karinkel

2 maanden geleden - nee hoor, wordt niet gebruikt, de S5 doet 2dagen met de batterij bij deze persoon en de S6 maar 1 dag bij dezelfde persoon met dezelfde apps, ook het snelle schakelen doet de S5 beter en sneller dan de S6, deze loopt nog steeds vast

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Het is voor ons lastig om dit op afstand te bepalen. De monteur heeft het gehele toestel doorgemeten en nergens afwijkende waardes gevonden. Verder voldoet de accu aan de specificaties van de fabrikant. Zijn er wellicht nog specifieke apps die u gebruikt welke het probleem kunnen veroorzaken? Mocht u van mening zijn dat het toch een defect betreft, dan kunt u het toestel altijd nogmaals aanmelden voor controle. We kunnen echter niet garanderen dat er tijdens de nieuwe aanmelding wel een defect gevonden gaat worden. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 15 maart 2018 om 11:03 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door karinkel