Klacht: S6 na vervangen Accu en Moederbord binnen 4 uur weer terug naar Dynafix.

op 28 juni 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Enige tijd geleden mijn toestel ingeleverd bij de Vodafone winkel in Schiedam.
Afgelopen vrijdag (24-06-2016) opgehaald en zou weer moeten functioneren.
Dit zou ook getest zijn door Dynafix en de Accu en het moederbord zouden beide weer in orde zijn.
Thuis aangekomen blijkt het toestel zich nog vreemder te gedragen dan eerst.
Hij laad eerst totaal niet op, en maakt de laadkabel erg warm.
Vervolgens staat er een laadindicatie van 100% vol in mijn toestel, maar doorstarten doet hij niet.
Hij schakelt uit, en blijft uit.

Zojuist met Dynafix gebeld en gevraaagd of ze hem weer de volle twee weken nodig hebben.
Het enige wat mij opvalt is dat er gelijk gesproken werd over het testen wat ze daar hebben gedaan, en dat er geen afwijkingen gevonden waren.

Het kwam bij mij over als een soort van indekken.

Ik zou tevreden zijn wanneer er gewoon een nieuw toestel wordt aangeboden, in plaats van deze die nu voor de tweede keer gerepareerd wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer waarop uw klacht betrekking heeft? Dan kijken wij uiteraard graag met u mee. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Zwaartman

10 maanden geleden - Hoi hoi, Het RMA is: iRMAVODA13865899 Met vriendelijke groet, P.A. Zwaartman

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Wij hebben uw toestel nogmaals nagekeken maar wederom geen klanten kunnen detecteren. Het toestel wordt bij tests niet overmatig warm en laad op zoals deze normaal zou moeten. Er zijn geen problemen gevonden die het toestel slechter laten functioneren, zowel in de hardware als in de software niet. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Zwaartman

10 maanden geleden - Hoi hoi, Hebben jullie ook daadwerkelijk geprobeerd om het ding te starten en te bedienen? Namelijk erg vreemd omdat zowel ikzelf alsmede de winkelmedewerker, niet in staat waren om het ding te bedienen. Op een gegeven moment start hij door naar het Pin scherm, maar konden we het aanraakscherm niet bedienen. Maar goed.... Ik heb met de winkelmedewerker afgesproken dat wij hem samen in de winkel nog eens uitproberen, zodat hij eventueel gelijk weer terug kan naar jullie reparatie "Service". Ook wil ik toelichten dat er de eerste keer wel degelijk een probleem geconstateerd is. Waarom zouden jullie dan de Accu en het systeembord van 32 GB vervangen hebben. Dus we gaan het zien. Met vriendelijke groet, P.A. Zwaartman.

Reactie van de melder van de klacht Zwaartman

10 maanden geleden - En ja hoor!!!!! Zojuist naar de winkel gegaan om mijn S6 op te halen, en weer de geweldige "Service" van Dynafix ervaren. Gelukkig stond de winkelmedewerker er weer voor de 2e keer bij. Het toestel ging aan, starte op en was te bedienen. Heeeel eventjes maar want toen ging het toestel weer vanzelf uit in het bijzijn van mij en de medewerker. Als je dingen niet gerepareerd krijgt dan kan je je toch ook geen repair service noemen? Woest ben ik op "Dynapruts" wat een onprofessionele bende. Grootste tegenvaller is nog dat er opnieuw niet besloten is om mij een ander toestel mee te geven, en er gewoon gezegd wordt dat er niets mee aan de hand is. Belachelijk gewoon. Gelukkig blijkt er een officieel Samsung reparatiepunt in Schiedam te zitten, dus heb besloten de S6 hierheen te brengen. Trouwens genoten van de verhalen die er rond gaan over Dynafix. Bijna niets anders te lezen dan bagger verhalen over jullie amateuristische onderneminkje. Ook gelijk Vodafone opgebeld en gezegd dat ze allebei de abonnementen mogen beeindigen vanwege de combinatie Vodafone/Dynapruts. Ook in de Vodafone winkel zelf is er intern een klacht betreffende Dynafix opgesteld. Dynafix is een lachertje!! Wanneer je problemen hebt met je toestel, en het woord Dynafix valt raad ik iedereen aan om gelijk weg te rennen en gewoon naar een echte reparateur te gaan die onder de vlag van Samsung zijn diensten aanbied. Bovendien duurt het dan in iedergeval geen twee weken, maar slechts enkele dagen. P.A. Zwaartman

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 05 juli 2016 om 11:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Zwaartman