Klacht: Geen levering na 90 minuten, geen regeling

ploegmma op 01 januari 2015 over S.W.S Reparatiedienst in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Na meer dan 90 minuten was het bestelde eten niet geleverd. Ik vind dit niet acceptabel. Ik heb aangeboden om de zaak te vereffenen door het eten af te nemen zonder betaling.
Deze regeling werd niet geaccepteerd.
Ben daarover zeker niet tevreden en zal alles aangrijpen om dit soort slechte praktijken aan de kaak te stellen voor zowel Sparerib Express Oss alswel Thuisbezorgd.nl . Geen onzin verhalen over kapotte auto’s of ik was even weg of het was erg druk etc. Als Thuisbezorgd iets wil opbouwen dan moeten er wel garanties geleverd worden, erg gebruikelijk in de rest van de wereld. Maar als de keus is hier niet voor te opteren dan zal ik dat graag laten weten op welke media dan ook.

Majodi Ploegmakers

Excuus en gewoon wat ik vroeg, na 90 minuten gratis levering als goede reclame en klanttevredenheid (raar dat dit hier in Nederland blijkbaar nog niet is ingeburgerd)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over S.W.S Reparatiedienst

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over S.W.S Reparatiedienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door