Klacht: S.G.

op 06 juli 2016 over A & S Bouwmanagement in de categorie Bouwbedrijven

Vanwege de aankoop van een woning A&S uit Breda ingeschakeld als expert voor het uitvoeren van een bouwkundige inspectie. De inspectie zelf was naar ons idee ‘erg snel verlopen’ en met 10 minuten stonden we weer buiten. Er was een korte ronde gemaakt door het huis waarbij er enkel foto’s werden gemaakt en geen aanvullende metingen/keuringen zijn verricht. Aan de aangrenzende serre werd geen aandacht besteed.

Achteraf blijkt er sprake te zijn van een lekkage in de serre, waarvan er tijdens de bouwkundige keuring reeds sporen zichtbaar waren. Dit is echter niet uit de keuring naar voren gekomen. Daar het bij een serre of aanbouw vaker voorkomt dat er lekkages zijn, is er hier veel te weinig aandacht aan besteed tijdens de keuring. Voor een bedrag van enkele honderden euro’s wat er gevraagd wordt voor uitvoering van een bouwkundige keuring verwachten wij wel dat mankementen aan het licht komen. Door de lekkage hebben wij waterschade geleden en dit had kunnen voorkomen door uitvoer een kundige keuring.

Wij waren dan ook uitermate teleurgesteld toen A&S niet reageert op onze aangetekende brief met een verzoek tot compensatie.

Financiële compensatie van de geleden waterschade en erkenning van de tekortkoming.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Goo