Mijn Klacht:
Auto gehuurd via Ryanair bij Goldcar incl. verzekering bij volledig tegen diefstal en alle schade tegen 1100,00 die van creditcard gehaald zou worden. Te betalen bedrag bij Goldcar 3,47, andere kosten waren in Nederland betaald.
Bij afhalen op Mallorca airport is er niet 1100,00 op de creditcard geblokkeerd zoals afgesproken bij boeking maar 289,63, voor recharger aeropuer 15,48, cobertura Super 128,06, Fianza Tarjetta 66,12, smart return 12,36 en mega relax cover 17,36. Het zegt me allemaal niets maar bij reclame bij Goldcar werdx er gezegd dat is voor verzekering. Aangegeven dat ik alles wat maar te verzekeren viel reeds verzekerd was en daarop werd aangegeven dta kan niet. Je blijft altijd risico lopen.
Ik heb aangegeven dat dat niet kon omdat ik met Ryanair had afgesproken dat mijn verzekering alles dekte, deze werd ondergebracht door Ryanair bij Axa. Ik zit met een deels bedorven vakantie door dit gezeur, dagen lang getracht telefonisch mensen te bereiken, teruggeweest naar airport en daar werd nog gezegd dat ik 3 dagen verzekering terug kon krijgen maar daar had ik mijn creditcard voor nodig en die had ik niet bij me op dat moment. Ik moest nog maar een keer terugkomen.
De brandstof kosten snap ik al helemaal niet, ik had full pick up, full return policy genomen met wat extra kosten om daar geen gezeur mee te krijgen. De auto hebben wij onbeschadigd en met een volle tank afgeleverd (2km van de airport volgegooid voor inlevering)!
Wellicht dat het Goldcar hier is die smerige praktijken beoefend, maar omdat mijn boeking via Ryanair is gedaan , verwacht ik een oplossing van Ryainair.
Gewenste Oplossing:
Inmiddels is er 80,00 op mijn creditcard terug, ik denk van de fianza tarjetta en smart return (wat dat ook moge betekenen). Ik wil de rest van de afgeschreven kosten ook terug! Ik heb niet gevraagd om verzekering, er is ook niet aan mij gevraagd of ik verzekering wilde (nodig had). De desk medewerker zij daarop OFCOURSE EVERYBODY NEEDS INSURANCE', dus dat gaf al aan dat ze het nodig vond om het te vragen. Ik kan geen mailadres van Ryanair vinden om dit verhaal ook met hen te delen.
