Mijn Klacht:
Heb in jullie een retour geboekt met reserveringsnummer LIPS5L van Weeze Düsseldorf naar Agadir. Heenreis 24 juli terug 28 augustus.
Heb gebeld omdat met de kinderen 1 volwassen moet reizen en had gevraagd aan de klantenservice of het moeilijk is dat er iemand anders met hen terugreist, dus niet diegene die meegaat!! Begreep van hen dat dat mogelijk is. Nu wil ik dus een naamswijziging doorgeven en kreeg ik te horen dat dat niet meer mogelijk is! Tot mijn grote verbazing geven ze aan dat dat niet kan en dat ze de gesprekken moeten naluisteren waarin dat gezegd is…ben ze nu 5 dagen lang aan het bellen. Eerste z zeiden ze bel na 2 uur terug heb ze gebeld en ze vroegen vervolgens om de volgende dag te bellen. Volgende dag weer gebeld en ze zeiden dat ik over 2 uurtjes weer moest bellen vervolgens vroegen ze me de volgende dag te bellen en zi ging dat voor dagen..gisteren Zouden zij mij bellen want de kosten worden me te hoog maar helaas niemand Gesproken. VNdaag weer iemand aan de lijn gehad en die ging het doorsturen en zou zsm antwoorden!!
Nu vind ik het echt verontrustend dat zij niet eens met een oplossing komen. Het gaat om a.s. Zondag! Kan geen nieuwe tickets kopen want vliegtuig en alle andere maatschappijen zijn volgeboekt voor deze periode. Ik geef aan dat ik ticket wel wil kopen want die ene persoon kan niet reizen dus er is een ticket vrij (tegen mijn principe in, maar ik wil het oplossen). Ik zit echt met mijn handen in het haar…wat kan ik doen?
Gewenste Oplossing:
Als de kinderen met A Chouiar kunnen meereizen ipv N Chouiar.
