Klacht: geen mogelijkheid tot klacht indienencontact. vertraging.

laura beurskens op 11 mei 2018 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn klacht wordt geweigerd omdat ik geen juist vluchtnr heb ingevuld. Het vluchtnummer is OE301 maar dat accepteerd niet.
De vlucht op 6 mei was gepland om 20.20 van Palma Mallorca naar Dusseldorf. Hij was veel te laat en landde op Keulen ipv Dusseldorf waardoor ik 4 uur later thuis was en niet meer kon gaan werken maandag.

Gewenste Oplossing:

Begrip voor de situatie en schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

6 jaren geleden - Beste Laura, Wat een vervelende situatie. Wellicht kunnen wij van het consumentenprogramma Groeten van Max iets voor u betekenen. Kunt u uw contactgegevens mailen naar [email protected]? Ik hoor graag het volledige verhaal. Met vriendelijke groet, Denise - Redactie Groeten van Max

Alle klachten die gemeld zijn door