Mijn Klacht:
Wij waren van het volgende niet op de hoogte: verplicht online inchecken. Vliegen vijf keer per jaar en dit overkwam ons voor de eerste keer. De hoogte 2x € 50,– is fors en niet in verhouding. De reis kosten 2x € 62,99. + € 25,– administratiekosten. Nogmaals wij waren onvoldoende geïnformeerd over de VERPLICHTE ONLINE INCHECKEN. Waar had ik dit moeten lezen. Zeker in de zeer kleine lettertjes
Daarnaast hebben wij geprobeerd € 61,20 bagagekosten terug geboekt te krijgen. Dit bleek onmogelijk. Je kunt wel bagage bijboeken maar dus niet teruboeken. Vreemd.
Deze twee klachten vind ik ernstig en mijn vertrouwen in Ryanair is geschokt.
U verdient goed en doet of u een goedkope vliegmaatschappij bent
Gewenste Oplossing:
De kosten voor de bagage. Factuurnummer 3/1//t26794601505122
en de kosten gemaakt voor het inchecken op de vlieghaven Eindhoven.
2x € 50,-- = € 100,--
Totaal € 162,20. NL94 ABNA 0457 7743 63
Een opgave waar ik kan lezen dat verplicht inchecken noodzakelijk is om extra kosten, tijd en ergenis te voorkomen.
Herstel van mijn vertrouwen en respect voor oudere passagiers inzake computerzaken. Wij zijn rond 65 / 70 jaar en proberen bij te blijven.
Ik accepteer geen nee, en zal doorgaan tot ik tevreden ben.
