Klacht: Ruwe wastafel

op 17 juli 2012 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Een paar weken geleden een Boston wastafel meubel gekocht van 924 euro. Na montage door een loodgieter kwamen wij met toeval er achter dat de onderkant wel heel erg ruw was.
Bij navraag bij karwei in Best vonden hun dat ook niet normaal en kreeg ik het advies om bij Tiger (de producend) te reclameren. Tiger zegde zonder onderzoek een nieuwe wastafel toe. Prima geregeld toch hoor ik u denken!! Nou was dat maar waar.Aangezien de wastafel op de onderbak gekit is. Zie dat maar eens los te krijgen zonder beschadigingen. Karwei Best vindt dat het mijn risico is en weigert mij een complete set toe te sturen (tiger staat hier buiten want ik koop bij karwei en niet bij tiger) terwijl ik ook al de loodgieter en de kitter moet betalen voor montage en demomtage.Alles is gemonteerd volgens boekje trouwens.
Het is toch van de gekke dat ik moet bloeden voor de fouten van een ander. ik leg het zo uit, ja meneer de banden van uw nieuwe auto voldoen niet maar hier hebt u twee nieuwe banden laat ze maar op eigen kosten monteren.

In behandeling zetten en niets meer laten horen is niet wat ik verwacht bij een bedrijf als het uwe.
Bij deze trek ik mijn onderstaande toezegging dan ook in als ik vandaag nog steeds geen bericht van u heb gekregen.
Verder zal de claim dan via mijn juridisch adviseur gaan.

Door mij een complete wastafel meubel toe te sturen en dan neem ik de andere kosten voor mijn rekening.
Deze klacht 3 weken geleden gemeld en zelf maar geinformeerd hoe het met de klachtafhandeling zat anders was ik nu nog aan het wachten. Vandaar 1 sterretje voor snelheid.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 20 augustus 2012 om 19:08 geantwoord

"Bouwmarkt heeft voorstel om op te lossen

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van de Ven