Klacht: Ruwe tafel

op 03 juli 2019 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Heb tafel gekocht model ‘Arnhem’. Meteen gemonteerd en zag dat het blad erg ruw was vergeleken met showmodel. Volgende dag gemeld en foto’s opgestuurd naar klantenservice in Waalwijk. Eerste keer afgewezen want elke tafel uniek enz. blablabla.Kon hem zelf wel wat opschuren zeiden ze haha. Daar koop je geen tafel voor van bijna 600euro.Opnieuw gebeld en kreeg enkele dagen later per mail eenzelfde antwoord. Tafel werd door gebruik wel wat gladder. Alsof je uren per dag aan tafel zit. Kortom ben erg ontevreden met deze gang van zaken. Wilde nog flink investeren om mijn huis in te richten. Dat kunnen ze vergeten. ERG DOM. Kan tafel niet eens afnemen want dan blijft er veel pluis achter en heb steeds splinters in mijn vingers. Geef in ieder geval aan in winkel dat besteld product af kan wijken van showmodel. Die zag er prima uit.

Dat in ieder geval het blad omgeruild wordt of €200 terugstorten. Dan wil ik hem zelf wel wat bewerken. Garantie zal dan wel vervallen, maar daar heb je bij woonexpress toch niks aan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]