Klacht: Ruwe behandeling nadat kassabon niet klopt !

op 26 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag op 22 mei was ik in het AH filiaal aan het Achterom in Dordrecht net voor 18.00 uur om voor de spaarzegels bloem potjes te kopen. Dit voor een zieke vriendin Ze had me meegegeven voor niet meer dan € 15 te kopen en had me 6 beplakte zegelvelletjes en nog een aantal losse zegeltjes meegegeven in een ziplockbag. Nadat ik mijn eigen boodschappen had gedaan en had afgerekend moest ik me bij de servicebalie begeven om daartegenover potten uit te zoeken en te betalen. Als 50 plusser heb ik gelukkig vroeger nog op school het vak hoofdrekenen gehad waardoor ik direct wist dat het bedrag op de kassa van de service balie niet kon kloppen. ik kwam uit op 13,95 maar de kassa op 18,93 euro! Een verschil van maar liefst 5 euro op 6 potjes !! Direct tegen betreffende dame gezegd dat dit niet kon kloppen omdat het bedrag onder de 15 euro zou moeten zijn waarop betreffende medewerkster direct vijandig en defensief reageerde met dat haar kassa dit nu eenmaal aangaf en het bedrag dus juist moest zijn. Welwillend echter nam ze, na enig aandringen van mijn kant, nogmaals, nu met een collega naast haar de barcodes door en kwam toen op een weer ander en nog steeds incorrect bedrag van 16 euro en 0.93 cent. Wat daarna gebeurde is gewoon bizar, Als normaal betalende klant wordt je door meneer de bewaker die zich kennelijk heel wat mans voelt omdat hij een uniform aan heeft vastgegrepen en wordt gedreigd je buiten te zetten. Ik wens de bedrijfsleider te spreken maar dat was volgens meneer de beveiliger niet mogelijk. Na enige minuten kwam echter meneer de ” bedrijfsleider” toch opdagen maar deze was geenszins gecharmeerd van het feit dat klanten van dit filiaal kennelijk al 3 weken veel te veel voor hun bij elkaar gespaarde bloempotjes betalen ! zelfs met de betreffende bon onder zijn neus ( die hij weigerde te bekijken ) was hij nog arrogant ! Wanneer ik me niet vergis is dit de jongeheer Alblas, alhoewel dat heer in dit geval absoluut niet van toepassing is.Ik vind het ontzettend frustrerend dat een mens als consument bij de AH kennelijk niet meer gewoon kan zeggen wanneer er iets niet klopt !!!!
Bij de PLUS supermarkt in Dubbeldam ontvang je als klant in ieder geval netjes excuses wanneer een prijs niet klopt en vaak zelfs een bloemetje, bij de EMTE in Krispijn krijg je ( die afspraak heb ik tenminste met bedrijfsleider aldaar ) het betreffende artikel gratis wanneer een prijs niet juist is en wat krijg je bij AH in Dordrecht ??? Als een crimineel de deur uit worden gezet terwijl de werkelijke crimineel, dhr Alblas die dus al 2 a 3 weken zijn klanten afzet staat te glimlachend achter de deur…Schandalig !!

De betreffende bon is bijgevoegd

Gewenste Oplossing:

Wat ik wil om weer een tevreden klant te worden ?
EXCUSES van betreffend personeel d.w.z. van de uber arrogante bedrijfsleider en betreffende meneer in uniform die zich oppermachtig lijkt te voelen.
De dame van de servicebalie kan er tenslotte ook niks aan doen dat haar kassa onterechte gegevens verwerkt, maar het zou wel handig zijn haar een training te geven in klantvriendelijkheid en wellicht een lesje hoofdrekenen, of nog beter, zorg dat er rekenmachientjes liggen bij de servicebalies !
Wanneer ze immers op een gewone manier had geantwoord, zijnde mevrouw, u heeft gelijk, momentje dan kijk ik het voor u na en dan opkomen met het juiste antwoord op de toch niet al te ingewikkelde rekensom 4 x € 1,99 plus 2 x € 2,99, was er niets aan de hand geweest.
Voor nu vind ik de manier van klanten bejegenen in dit filiaal ronduit verwerpelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gewooneenklant