Klacht: Ruitenwisser action mf 600mm

op 28 december 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Voor 3 weken de ruiten wisserblad “ruitenwisser MF60 1x600mm “/24″” aangeschaft bij action Arnhem-zuid. De ruiten wisser 2 weken later ingezet op mijn volkswagen golf 6 uit 2012. Ondanks dat er geen gebruiksaanwijzing was bijgeleverd, is het toch gelukt, dankzij mijn technische achtergrond. 2 dagen later op de snelweg vloog de ruitenwisser bij gebruik ervan, de ruitenwisser van de auto af. Gelukkig reed er niemand naast mij anders had er schade van gehad.

De schade aan mijn ruit viel gelukkig mee. De schrik zat er goed in bij een regenachtige klimaat met een snelheid van 120 km per uur
Ondanks de kras op de voorruit, was het behelpen om zonder ruitenwisser thuis te komen.

Ik wil hier mee action verwittigen dat de ruitenwisser zoals die verkocht wordt voor gebruik niet veilig is.

Action zou dit artikel dan ook meteen uit het assortiment moeten halen om ongelukken in de toekomst te voorkomen.

Ik hoop dat u gehoord geeft aan deze oproep, het gebruik van de ruitenwissers van de action zijn levens gevaarlijk.

Ik heb de ruitenwisser helaas niet meer, wel de verpakking nog in mijn bezit.

Ik hoop snel van u te mogen vernemen wat action hier aan gaat doen.

Uit de handel halen voordat er serieuze ongelukken gebeuren

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magid