Klacht: Ruilen voor iets anders

op 28 november 2016 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kleinkind had 2 kados gehad zaterdag op het Sinterklaasfeest van mijn schoonzoon.Helaas had ze het allebei al.Dus was ik in Veenendaal en ging ik naar intertoys om het in de ruilen.Natuurlijk geen bon gehad bij de kados.Vroeg of ik het kon omruilen maar moesten ze weten van welk bedrijf het was! En dat het niet omgeruild kon worden.Ik was zo teleurgesteld alles zat nog netjes in de verpakking met de de stickers van intertoys erop Jammer maar daar ga ik niet meer heen !

Gewenste Oplossing:

Als het nog netjes ingepakt zit kan je het altijd terug brengen.Of ruilen voor iets anders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Omabuck