Mijn Klacht:
Gisteren ging ik naar de winkel van AH op het Zonneplein te Bergen op Zoom om een pakje shag te kopen voor mijn echtgenoot. Na enkele minuten wachten ben ik maar eens gaan rondkijken wie mij kon helpen. Bij de kassa stond de hoofdkassiere met een kassiere de briefjes van 20 euro te controleren met open kassa. Dat was belangrijker dan klanten helpen blijkbaar. Toen ik haar vroeg of iemand mij kon helpen, keek zij mij verstoord aan. Ik vroeg om een pakje zware shag van 50 gram. Ik kreeg het pakje zware shag, dacht ik, rekende het af en ging ermee Naar buiten. Ik kreeg geen bonnetje. Toen ik thuis kwam, zei mijn man dat ik het verkeerde pakje shag meegenomen had. Ik was aan het koken en hij besloot zelf even te lopen om het pakje shag te ruilen. Hij kwam bij de AH, ik had het pakje shag nog geen 10 minuten geleden gekocht, en vroeg om het pakje shag om te ruilen. Dit weigerde de kassiere, omdat hij geen bonnetje bij zich had. ( hij kon hem dus niet omruilen!) Hij heeft toen uit ellende maar een nieuw pakje shag gekocht, en helaas heeft hij van dit pakje shag ook geen bonnetje meegekregen, dus kon deze ook niet meer ruilen, indien nodig! Wat een klant gerichte actie!
Gewenste Oplossing:
Als ik het pakje shag omgeruild had kunnen krijgen. De prijs was hetzelfde, het product kregen ze terug, het was voor hun geen schade!


