Klacht: ruilen van artikel

op 06 juni 2018 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Haalde 3 zakjes hondensnoepjes uit het vak , langs de kassa en naar huis.
Thuis bleken er 2 verkeerde zakjes te staan dus ben ik ze even gaan ruilen alleen geen bon .
Dus er werd niet geruild nog even naar achteren gebeld maar zonder bon wordt er niet geruild.
Was zeer teleurgesteld heb zelf 32 jaar bij dekamarkt gewerkt waarvan de laatste 10 jaar in Zeewijk .
Ik weet zeker dat ik in mijn werkperiode dit nooit zo opgelost heb, zorgde altijd voor een tevreden klant , je weet nooit of er her en der over gesproken wordt.

Gewenste Oplossing:

misschien komt er nog een oplossing en ik hoop ook dat de volgende klanten meer tevreden zijn als ik ,er was verder ook niemand om aan te spreken het was al tegen half acht dus weinig personeel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door welkom-23