Klacht: ruilen tomtom go basic inch 6 voor go basic inch 5

[email protected] op 10 juli 2020 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Ik heb gisteren een Tomtom go basic inch 6 gekocht en tevens laten registreren voor de actie kortings claim.Ik wil deze omruilen voor Tomtom go Basic inch 5. Volgens de winkelier moet ik dan eerst de registratie laten verwijderen. Zou u dat kunnen doen.Ik heb geen korting gekregen en wil er ook geen aanspraak op krijgen. Ook niet voor het andere apparaat met inch 5. Ik hoop dat het lukt.u mag mij ook bellen. Met vriendelijke groet .F. Verheijen. ..

Dat het ruilen gaat lukken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

TomTom

Heeft op 04 november 2020 om 10:38 geantwoord

Beste heer/mevrouw , Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. We sluiten jouw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we jouw case alsnog in behandeling kunnen nemen. Met vriendelijke groet, TomTom”

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]