Klacht: Ruilen niet mogelijk

op 26 mei 2021 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Op 18 mei heb ik een trui gekocht voor mijn dochter, in Dordrecht. Ze bleek bij thuiskomst te klein. In haar enthousiasme had ze het kaartje eraf geknipt. Toen op 25 met trui, kaartje en kassabon terug naar Dordrecht. Daar waren deze truien uitverkocht. Kreeg te horen dat er niet geretourneerd mag worden als het kaartje niet meer met het draadje aan de trui vastzit. Bij elke andere winkel is dit geen probleem, maar bij Primark wel!!!! Ongelofelijk wat een slechte service.
Wat wel mocht is iets anders uitzoeken voor het bedrag van de trui. Vooruit dan maar. Dus een broek voor mezelf gekozen, maar, helaas door coronaregels mag er bij Primark niet gepast worden in de pashokjes. Op goed geluk deze broek meegenomen naar huis. Thuisgekomen: u raad het al, hij is een maat te klein. Ik terug naar Primark om deze te ruilen voor een andere maat, bleek dit niet mogelijk, want op de bon had men geschreven: niet retour/no refund.
Heb zelfs de manager erbij laten halen maar ze bleef voet bij stuk houden en in gebrekkig Nederlands zeggen dat ik de broek niet mocht ruilen. Maar dat staat er niet; er staat niet retour en niet “niet ruilen” .Hier zakt je broek toch van af!! Nu zit ik met een broek die niet past. Hele slechte service.

Als ik gewoon mijn kleding kan ruilen zoals in alle andere normale kleding zaken, zou ik erg op prijs stellen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Primark nora