Klacht: Ruilen koekenpan

op 09 augustus 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

We hebben zondag 07-08-2016 een koekenpan gekocht,nadat we het karton hadden verwijderd kwamen we er achter dat de pan niet geschikt is voor inductie,dus we wilden hem vandaag omruilen voor een geschikte pan,omdat het karton van de pan niet heel meer was wilde de Mw van de blokker vestiging de pan niet ruilen.

Als we de pan om hadden kunnen ruilen voor een koekenpan die geschikt is voor inductie.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 11 augustus 2016 om 14:54 geantwoord

Beste heer Kortekaas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Volgens de retourvoorwaarden van Blokker moet een artikel ongebruikt en in een onbeschadigde verpakking worden aangeboden. Naar aanleiding van uw bericht heb ik de winkel gebeld. Zij geven aan dat de pan zodanig uit de verpakking was gehaald dat zij deze niet meer konden verkopen. Om deze reden hebben zij de pan niet aangenomen. Als de verpakking zodanig was geopend dat deze nog dichtgeplakt kon worden, had de winkel deze nog wel retour kunnen nemen. In het geval van uw pan was dit niet meer mogelijk.

Mocht u in de toekomst een andere pan willen aanschaffen dan raad ik u aan om goed naar de specificaties hiervan te kijken. Op de verpakking van de pan staat over het algemeen aangegeven voor welke warmtebronnen deze geschikt is. De medewerkers in de winkels kunnen u hierin uiteraard ook altijd adviseren.

Saskia
Blokker Webcare