Klacht: ruilen

op 17 januari 2014 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in jan een blouse gekocht voor mijn man , helaas bleek deze te klein te zijn dus na 5 dagen terug om te ruilen komen we bij de klantenservice aan , kaartjes , vouwen nog in de blouse en klerenhanger eraan die kunnen we niet terug nemen die ruikt naar rook ehhhh wat zeg ik ja zegt ze dit is niet de orginele staat ik zeg hij is een keertje uit de tas geweest en toen weer terug in de tas en aan de kapstok gehangen , ik zeg tegen haar jullie gaan toch ook niet alle kledingstukken na ruiken die gepassen zijn op deo of parfum geur daar gaf ze geen antwoord op echt te zot daar in eindhoven ik ben bij een andere winkel binnengelopen en daar het verhaal verteld en de blouse laten zien en daar kreeg ik als antwoord dat hun het geen probleem vonden , ik heb dit echt nog nooit meegemaakt en ze was ook nog eens brutaal en haalde er meteen een bewaker bij .

Gewenste Oplossing:

dat ik de blouse gewoon om had kunnen ruilen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 06 februari 2014 om 19:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft per mail reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door svenjens