Klacht: Ruilen

op 14 januari 2014 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7 dagen geleden een jasje gekocht maar helaas pas ik hem niet! Ik heb geen tijd had gehad om hem te ruilen voor die tijd dus ging ik vandaag en volgens de bon had ik nog genoeg dagen om te gaan! Ik had helaas geen kaartje aan het jasje zitten! Maar nog wel het haakje waar het kaartje aan zou horen te zitten! En ik had boven in de winkel gevraagd of ik zonder kaartje het jasje wel mocht omruilen voor een andere maat en ze zei ja geen probleem dus liep ik door naar de klantenservice! Maar volges haar had ik het jasje kunnen dragen een week en mocht ik her niet omruilen terwijl ik hem niet eens pas en het haakje zat er nog aan! En ik had de bon netjes! Maar volgens haar had ik eerder moeten komen als die niet paste maar ik heb elke dag moeten werken dus kon ik nier eerder komen!

Gewenste Oplossing:

Mijn kleding ruilen voor een grotere maat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 06 februari 2014 om 19:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft per email reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door Ambervankralingen93