Klacht: Ruil

op 22 mei 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Beste lezer,
Ik ben een vaste klant van primarkt zaandam. Op 29 april heb ik mijn shopping gedaan voor 137 euro. Marion heeft mij geholpen en ik heb zelfs mee gedaan aan een actie en haar naam ingevuld. Ik ben helaas mijn bon kwijt geraakt en ik wilde 2 stukken ruilen. I, heb gewacht tot dat de nieuw filiaal in alkmaar open is omdat mij tijd bespaart. Op 22 mei ben ik met de transactie bon van de bank naar afdeling Alkmaar geweest. Daar mocht ik de stukken niet ruilen. De supervisor van de afdeling gaf aan dat zij gebeld heeft naar afdeling zaandam en ik mag met de transactie bewijs naar zaandam gaan. Omdat de kleding daar zijn gekocht kunnen zij de bon terug halen. Ik ben het zelfde middag naar zaandam gegaan. Ik kom bij de klanten service en heb aangegeven dat ik de bon kwijt ben. Mijn twee kleding stukken laten zien. De stukken zijn ongedragen en de labels zijn nog op de kleding.ik heb haar de situatie uitgelegd. Ik heb aangegeven dat ik geen geld terug wil maar ik wil de stukken ruilen omdat ik de verkeerde maten heb meegenomen. De medewerkster gaf aan dat zij de stukken niet terug kan nemen om het volgende reden: weet niet bij welke kassa is dit gekocht, zij kan de bon niet meer terug halen, er is geen bon. Ik heb haar verteld dat ik eerste naar afdeling Alkmaar ben geweest. Na dat Alkmaar met Zaandam gebeld heeft ben ik gelijk naar Zaandam gegaan. De medewerkster betwiste mijn verhaal dat ik naar Alkmaar be n geweest en dat Alkmaar gebeld heeft met Zaandam. Zij bleef herhalen niemand heeft ons gebeld en ik kan u helaas niet helpen. Ik heb alles geprobeerd maar zonder enige resultaat. Ik heb uiteindelijk uiteindelijk delijk de stukken achter gelaten en gezegd dat ik niets mee kan.
Als consument heb ik mijn rechten. Ik kon op dat moment een groot probleem van maken maar ik had mijn dochter van 12 jaar oud mee en wilde niet verder gaan. De flila al manager of een supervisor stond ook in de buurt. Zij heeft niets gezegd. Ik weet dat de bon kan terug gedraaid worden en men kon terug zien wat ik gekocht had. Een transactie bon met datum en bedrag moet voldoende zijn om de bon terug te kunnen zien.
Dat primarkt een laagdrempelig winkel is betekend niet dat de klantvriendelijkheid en service onbelangrijk is of moeten zijn. Ik ben van mening dat de medewerkers die de winkel zwarte naam geven Door hen onbeschofte gedrag ontslagen moeten worden.

Ik ben tevreden wanneer ik een excuus heb met mijn kleding en een oplossing.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floralenting1961