Klacht: ruig rijgedrag

op 12 juni 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

ik zat vanochtend in lijn 20 van leeuwarden naar heerenveen ( vertrek leeuwarden 7.29) de buschauffeur (wat oudere man, grijs haar, snor) reed erg ruig, dit met veel snelheid over rotondes, ook veel snelheid over drempels waardoor iedereen door de bus werd geschut. Dit is enorm ergelijk. Deze chauffeur heb ik een aantal weken eerder gehad. kortom, deze buschauffeur rijdt onverantwoordelijk en ergelijk hard waardoor de bus door meerdere reizigers wordt ervaren als onplezierig.

Als deze chauffeur wordt aangesproken wordt op zijn gedrag zodat andere reizigers geen last meer hebben van dit rij gedrag.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 juni 2018 om 09:38 geantwoord

Beste Margaretha Beeb,

In je klacht je geef je aan dat de buschauffeur erg hard reed, met veel snelheid langs een rotonde reed en ook snel over drempels waardoor de rit erg oncomfortabel was. Dat is natuurlijk erg vervelend! Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio zodat dit besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

Jimmy
Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]