Klacht: Rugzak mocht niet mee naar binnen, zaal half uur te laat open, zootije busverbindingen

op 28 juni 2017 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Ik ben 23-06-2017 naar Celine Dion geweest. Op de heenreis ging het allemaal nog wel met de busverbindingen omdat de mensen gespreid kwamen. Toen ging de zaal een half uur te laat open en mocht mijn rugzak niet mee naar binnen; wat overigens nergens in de reglementen te vinden was. Wij weer uit de rij en kregen uiteindelijk een piepkleine, ienieminie kluisje toegewezen. Wij weer achteraan de rij aansluiten. Terug was het busvervoer niet toereikend voor de hoeveelheid mensen die in een keer weg wilden.

Ik ben tevreden als ik antwoord krijg op mijn klacht en erkenning. En dat het een ander jaar op een andere manier geregeld wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GelreDome nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GelreDome in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bernadet46