Klacht: rubberen armband gescheurd

op 07 oktober 2017 over xclusive-deals in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 19/09/2017 bestelde ik via “ACTIEVANDEDAG” een smartwatch activity
tracker (ref. AR/2017/09/19/6991296/812760/6991302). Deze bleek niet te
functioneren en werd bijgevolg teruggestuurd op 24/09/2017.
Een vervangende smartwatch werd mij opnieuw toegestuurd op 02/10/’17,
maar na het uitpakken bleek dat de rubberen armband EEN SCHEUR VAN
1 CM VERTOOND !!
We gaan deze smartwatch nu voor de TWEEDE KEER terugsturen. U moet mij geen andere meer opsturen, ik wil gewoon mijn geld terug !

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als het bedrag van € 45,90 zal teruggestort worden op
volgende rekening : BE95 7384 1905 3358 - BIC : KREDBEBB.
Ik had een veel betere service en product verwacht, maar als uw firma op
zo een amateuristische manier omgaat met zijn bestellingen, mag je mij
schrappen uit uw klantenbestand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xclusive-deals

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xclusive-deals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AMEEL Christine