Klacht: geen ondertiteling

fransenjane op 13 juni 2015 over RTL 8 in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer zijn er problemen met de ondertiteling van “The Bold and the Beautiful”. Vandaag 12-6-2015 hebben we bijna de hele aflevering niet kunnen volgen omdat de ondertiteling alweer eens ontbrak. Jullie doen er gewoon niets aan en laten de aflevering gewoon doorlopen.
We hebben deze klacht al vaker gemeld maar het interesseert jullie gewoon niet. Ook al kost dat kijkers. Ik ken mensen die daarom niet meer kijken naar de uitzendingen van de Bold and the Beautiful. Ik denk dat we alle bedrijven die met hun reclame de uitzending financieren maar eens op de hoogte moeten gaan stellen van jullie slechte ondertiteling. Die moeite wil ik me er best een keer voor doen. Zelf betaal ik er ook nog voor als ik de gemiste uitzendingen wil terugzien. De eerst volgende keer dat me dit weer overkomt eis ik mijn geld hiervoor terug. Tenminste als ik nog wil blijven kijken naar de Bold and the Beautiful. Ik ben het onderhand zat.

Gewenste Oplossing:

Als ik een persoonlijk antwoord per mail van RTL krijg met de belofte dat ze het probleem nu en voor altijd gaan oplossen en dat ik mijn geld terugkrijg voor het terugzien van de afleveringen als er weer een keer niet ondertiteld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 8

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 8 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door