Klacht: Route verandering

op 11 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij stonden bij de Rumpenerstraat/Bodemplein de bus reed niet eens langs deze halte maar reed een paar straten verder langs ons. In plaats van onze halte, het betreft de lijn 20 in Brunssum om 21:30
Dit heeft onze karnaval avond verpest en konden zo niet naar Heerlen, bedankt Arriva ­čÖé

Gewenste Oplossing:

Als de buslijn goed aangegeven staat, en aangegeven zou Stan dat de halte vervallen is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 11 februari 2018 om 22:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Krisvdn,

Oh nee! Wat balen zeg! Vandaag was er een omleiding/stremming op de route van lijn 20 vanwege carnaval. Halte Rumpenerstraat/Bodemplein is daardoor komen te vervallen. Zie ook: https://www.arriva.nl/limburg/reisinformatie/omleidingen-stremmingen.htm.

Excuses voor het ongemak en de verwarring!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Krisvdn