Mijn Klacht:
Heb afgelopen woensdag 17 jan.2018 een netje handsinaasappelen gekocht bij AH in Venlo aan de Nijmeegseweg en heb tot vandaag (20 jan.2018) al 4 sinaasappelen weg moeten gooien omdat ze rot waren. Heb helaas de bon niet meer om aan te kunnen tonen dat ik ze inderdaad op die dag gekocht heb.
Gewenste Oplossing:
Als ik gratis een nieuw netje handsInaasappels krijg zonder rotten tussen zitten.


