Klacht: Rotte klantenservice

op 07 juli 2017 over Lyca mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Rotte klantenservice, word je eerst een half uur in de wacht gehouden ( vind ik niet erg ik snap dat het druk kan zijn ) maar vervolgens word er opgenomen door iemand met een piepstem gewoon onverstaanbaar valt geen gesprek mee te voeren. Heb een hele dag deel aan de lijn gehangen heb wel 6 x terug gebeld. Maar iedere x kreeg ik die vrouw met dat onverstaanbare piepstem, zo vreselijk irritant. Heb ook het idee dat er maar 2 mensen op de klantenservice zitten. Kan bijna niet anders want altijd als ik bel krijg ik dezelfde 2 mensen aan de lijn, een man en een vrouwenstem in het bijna onbegrijpelijk Nederlands.
Tot op heden dus niet geholpen met mijn probleem namelijk dat ik elke maand gebruik maak van een All in one M bundel voor 39 euro.
Ik heb zoals elke maand de code ingevoerd waarna ik een respons bericht krijg die moet ik beantwoorden met de cijfer 1 vervolgens krijg ik een bevestigings sms waarin staat dat deze bundel geactiveerd is en geldig is voor 1 maand.
Hoe kan het dan dat ik nu na 2 uurtjes niet meer kan bellen en geen gebruik kan maken van internet! Het lijkt erop dat de bundel helemaal niet geactiveerd is geweest en dat ik dus in 2 uur tijd 39 euro heb verbruikt! Dit was niet de bedoeling. Ik wil dat de bundel alsnog geactiveerd word zodat ik hier gebruik van kan maken of ik wil me geld terug!

Als de bundel alsnog geactiveerd word, of als ik mijn 40 euro terug heb!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lyca mobile

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lyca mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatiha boul