Klacht: Rotte kiwi’s

op 25 juli 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voorverpakte Kiwi’s rot bleek bij thuiskomst.
Zichtbaar dat deze rot waren nadat verpakking is verwijderd

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze mijn mail naar tevredenheid behandelen.
Ik had gevraagd om bedrag terug te storten op mijn rekening.
In een antwoord op mijn mail, kon ik naar desbetreffend filiaal terug gaan.
Waar ik mijn geld terug zou krijgen.
Aangezien dit echter betekend dat ik er met auto naar verderop gelegen Aldi winkel moet.
Wat ook al weer extra kosten zijn voor mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jocoliar