Mijn Klacht:
Goedemiddag,
Niet de eerste keer dat dit gebeurd. Wel besloten het nu maar eens te melden.
Net terug van de winkel. En een schaal royal gala gekocht a 6 stuks. Bij het uitpakken is 1 totaal verrot. Jammer. En voor 1 appel ga ik niet speciaal terug naar de winkel. Zoals aangegeven is dit helaas niet de eerste keer.
Mvg,
Inge Siepel
Gewenste Oplossing:
Dat wanneer ik iets koop het ook goed is.

