Klacht: Rosé bandje , kleur gaat af.

op 28 april 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, ook ik heb hetzelfde voor met mijn bandje. Ik gebruik enkel mijn uurwerk in het weekend. De kleur is dus aan het weggaan. Is ook rosé en metaal. Ik heb ze pas van augustus 2015. Kan u daar iets voor doen? Ik heb nog ticketje en boekje. Voor 150 euro zou dit toch niet mogen! Heb ze gekocht in Inno in Brugge. Mvg.

Gewenste Oplossing:

Ben wel tevreden over de rest, maar spijtig van die band.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Bericht van Fossil

8 maanden geleden - Er zal een mail gestuurd worden naar de klant vanuit de Customer Service. Vanuit daar wordt deze klacht opgepakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 21 december 2016 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Er is enige tijd geleden een mail aan u gestuurd. ( april 2016) Er is u toen gevraagd het horloge aan een juwelier te brengen. Is dit inmiddels voor u opgelost? Indien dit inderdaad het geval is mag ik u dan vragen deze klacht te sluiten?
Wanneer ik nog iets voor u kan doen, laat het me dan gerust weten.

Met vriendelijke groeten,
Inger -Customer Service Fossil Group

Alle klachten die gemeld zijn door bizkit12