Klacht: Roosendaalse Bode Weekend editie

op 23 juli 2017 over rvn roosendaal in de categorie Koeriersbedrijven en post

Sinds een paar weken wordt ook helaas bij ons in de Landeweel te Wouw de weekend editie niet bezorgd. Om verschillende redenen stellen wij zeer veel prijs op deze krant. We lezen erin wat er zoal is te doen en blijven op de hoogte van de gemeentelijke berichtgeving (vergunningen e.d.). Ben er best van op de hoogte dat een gratis krant niet automatisch recht op ontvangst betekent. Daarbij weet ik ook dat het vakantietijd is en dat daardoor bezorging mogelijk wat stokt. Wat me wel enorm stoort is dat RVN totaal niet reageert op klachtenmeldingen die je via hun eigen site doet. Waardeloos bedrijf en ik adviseer adverteerders er ook zeker niet mee in zee te gaan.

Een normale tijdige bezorging van de krant. Verder verwacht ik minimaal een reactie van het betreffende bedrijf RVN uit Roosendaal als er een klacht bij hen wordt ingediend.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over rvn roosendaal

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over rvn roosendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouwse