Klacht: Roompot Wolfsven, “Red mijn vakantie?”

op 04 juni 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Beste lezer,

Via Groupon kochten wij een weekend Roompot Wolfsven van 27 t/m 30 mei. Een 6 persoons chalet met 3 slaapkamers leek ons perfect. (Ons gezelschap bestond uit: 3 personen en 2 honden).

Bij aankomst zijn wij ontvangen bij de poort, hier werd onze medereizigster eigenlijk al geweigerd omdat we slechts met 1 auto tegelijk het park op mochten. Dit leek ons niet reëel met een hond in de auto en uiteindelijk mocht ze doorrijden.

Toen wij onze chalet gevonden hadden en de deur geopend hadden schrokken wij eigenlijk direct. De witte muren zaten onder de vochtplekken en schimmel. Van schrik zijn wij direct weer naar buiten gelopen, de veranda op. Deze veranda bestaande uit vlonderplanken was voor een gedeelte rot door vocht, waardoor een van ons er doorheen zakte en een enkelblessure op liep. Hieropvolgend zijn wij naar de receptie gelopen om te reclameren. Hier stonden een aantal stagiaires welke ons niet konden helpen. Na een aantal minuten gewacht te hebben kwam de medewerkster die ons wel kon helpen, zij bood aan om naar een ander chalet te verkassen.

Na we de 2e aangeboden chalet bekeken hebben, bleek deze hetzelfde “vochtprobleem” te hebben. Er zaten grote spochtplekken op de muren. Maar ook de bedden waren buitengewoon smerig (lees: vol kringen, wittige vlekken en ander vuil). Ik noem het voor het beeld bedden, maar meer dan een houten plank met een paar springveren erop was het niet. De badkamer was ook smerig: De radiator had bloedsporen, maar ook veel roest. Het verfwerk aan de muren hing los en had gaten en het “afzuigsysteem” (een gat in het plafond, waar je onder tegen het dak aan keek) zat vol stof, dode en levende spinnen en ander vuil. Na ook dit bij de receptie gereclameerd te hebben kregen wij de mededeling dat alle chalets verouderd zijn, en niet veel beter dan deze. Conclusie: Het was dit of niks. Wel boden ze aan de servicekosten (ca 20 euro) in mindering te brengen.

Flink geirriteerd zijn we richting terras gegaan om maar een hapje te eten. Hier hebben we ruim een half uur gewacht voordat iemand van het bedienend personeel ons opmerkte. Die zou iemand sturen die de drankjes op zou nemen. Dit duurde wederom 15 minuten. De drankjes lieten ruim 30 minuten op zich wachten om nog niet te spreken over de wachttijd voor het eten.

’s Avonds kregen we helaas regen, welke ook in de chalet te voelen was. Dit liep via de openslaande deuren naar binnen en een groot gedeelte van de chalet stond blank.

De volgende ochtend hebben wij ontbeten/geluncht op het terras, dit duurde wederom allemaal erg lang. Dit kwam volgens een van de bedienende jongens omdat de kok in de file stond.

Wij zijn zondagmiddag vertrokken, een van ons met een enkelblessure, de ander met een luchtweginfectie en ieder met veel pijn in ons lijf door de “bedden”. Wel moesten wij voor vertrek nog even alles bezemschoon achterlaten (terwijl we €60 euro betalen voor een eindschoonmaak) ondanks dat de chalet verre van schoon is opgeleverd.

Roompot Wolfsven, een ware bron van ziektekiemen, bacteriën en achterstallig onderhoud. Een leuk weekend weg, met veel ontspanning is veranderd in een weekend waarin wij ziek zijn geworden, ons ontzettend hebben geërgerd en alles behalve ontspannen zijn geworden. Kortom: voor ons nooit meer naar Wolfsven!

(Wij hebben uiteraard alles op de foto gezet, mochten jullie interesse hebben in het ontvangen daarvan dan is dit mogelijk.)

Dat deze klacht uiterst serieus wordt opgepakt. Dit kan en mag niet gebeuren. Mocht dit niet gebeuren zijn wij genoodzaakt de situatie (inclusief foto's) voor te leggen aan de RECRON/Geschillencommissie Recreatie

Voor onszelf: Tegemoetkoming in gemaakte kosten.

Voor een ieder die er nog heen gaat/wil gaan: Grondig onderhoud aan accomodaties en faciliteiten, grondige reiniging accomodaties en faciliteiten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 17 juni 2016 om 14:25 geantwoord