Klacht: roompot vakantiepark: de bikkels.

op 31 januari 2014 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen december (27 tm 30 december) zijn wij een weekend weg geweest op het park “de Bikkels”.
Vanwege prive zaken konden we pas in de avond aankomen, hier hadden we vooraf contact over gehad en dit was geen probleem.
Bij aankomst konden we onze sleutel uit een kluisje halen.
Aangekomen bij onze chalet roken we de stank al vanaf een aantal meters bij het huisje vandaan.
Toen we binnen kwamen kreeg ik gelijk last van mijn astma, we hadden een rokers huisje toegewezen gekregen, bij reservering werd er vermeld dat we niet konden kiezen voor een rokers of niet-rokers huisje.
We wouden het licht aan doen en de kachel omhoog aangezien het natuurlijk koud was.
Het licht ging niet aan, in geen enkel vertrek.
Ook de kachel omhoog proberen te zetten, deze werkte ook niet. Warm water was ook niet aanwezig.
We hebben gezocht naar de meterkast, deze zat achter een gesloten deur en hier konden wij niet bij.
We zijn naar de receptie gegaan en hebben met de beveiliging gebeld, deze kwam ons helpen en heeft het stroom weer aangezet.
De lichten deden het, maar de kachel werd niet warm, het bleef 9 graden en dit in de winter..
Dit duurde wel even zei de beveiliging.
Na onze spullen naar de chalet te hebben gebracht gingen we de chalet bekijken waar we het weekend door zouden brengen.
Tot onze schrik was het erg vies!!
Dus midden in de nacht hebben we eerst schoon staan maken ivm mijn astma.
Nadat de filters van het afzuigsysteem schoon waren, merkte je gelijk dat de lucht meer aangenaam werd.
Daarna hadden we besloten eerst te gaan slapen, de volgende dag naar de receptie.
De volgende ochtend werden we koud en gebroken wakker, nog steeds was het 9 graden en de veren van de bedden waren afgedrukt in onze ruggen van de slechte bedden.
We zijn naar de receptie gegaan en hebben alles uitgelegd, ze vonden dit alles zeer spijtig.
Ook hadden we de melding gemaakt dat onze waterkoker erg naar schoonmaak middel ston en het water wat we erin kookten ook zo smaakte.
Deze hebben ze die middag wel vervanger door een goeie waterkoker.
Ze zouden van de receptie ook met de manager overleggen of ze wat anders voor ons konden betekenen, daarover zouden we die betreffende zaterdag over terug gebeld worden.
De hele dag hebben we hiervoor de telefoon bij ons gehad, maar zijn we niet gebeld.
Ze konden de klussenman niet bereiken, maar gingen het weer proberen en die dan naar ons toe sturen om de kachel te maken.
En er zouden topatrassen geregeld worden voor onze bedden.
Begin van de middag kwam er pas iemand om naar de kachel te kijken, de hele morgen hebben we in de kou moeten wachten op die man.
Hij heeft de kachel gemaakt en hij had 1 top matras meegenomen, 1 persoons.
Wij gemeld dat we met z’n 2en waren en er dus nog 1 nodig hadden.
Dus weer was het niet volledig goed geregeld en moesten we afwachten.
We hadden afgesproken met die man dat we boodschappen gingen doen en hij eventueel zelf naar binnen mocht gaan om de 2e topmatras neer te zetten.
We zijn een dure luchtverfrisser gaan kopen in de hoopdat het huisje dan wat frisser zou gaan ruiken.
De volgende dag zijn we weer naar de receptie gegaan om te vragen of er al iets bekent is, aangezien we niet terug gebeld waren de dag ervoor (de zaterdag).
We moesten het hele verhaal allemaal weer uitleggen omdat er niet helemaal bekend wad bij de manager die op dat moment aanwezig was.
We hebben ons hele verhaal weer gedaan, deze meneer beloofde ons diezelfde dag (zondag) hierover terug te bellen.
Weer zijn we de hele dag bereikbaar geweest in afwachting van het telefoontje, maar wederom hoorden we de hele dag niks.
Maandag vroeg in de ochtend werden we wakker van de kou, de kachel en warm water deed het weer niet dus moesten we alles inpakken in de kou en ons weekendje weg net zo vervelend afsluiten als dat we hem begonnen.
Bij het inleveren van de sleutel werd er gevraagd of we genoten hadden van ons weekend, dit was uiteraard niet het geval.
Weer hebben we ons verhaal moeten doen omdat ze niet wisten wat er precies was..
De belofte werd gedaan dat we die dag zeker weten wél terug gebeld zouden worden hierover.
Tot op heden zijn we nog steeds altijd niet terug gebeld….
Wat een weekendje samen genieten had moeten zijn, waar we even in bij konden komen, was het een weekend vol stress en ongemak waar we echt huilend weg zijn gekomen!

Met vriendelijke groeten,
Theo van Houten en Laura van den Berg.

Een vakantie van een midweek/week cadeau op een park van roompot naar onze keus.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Roompot een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lauravdberg