Klacht: Roompot onverantwoord en laat klanten in de kou staan

op 21 maart 2020 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geboekt voor 20-23 maart in Zeeland omdat mijn zoon daar dan een basketbal wedstrijd zou hebben: Corona en wedstrijd wordt afgelast. In eerste instantie is niks mogelijk: noch kosteloos annuleren, noch omboeken, want zo zegt Roompot, de voorzieningen zijn gesloten, maar de huisjes zijn open, dus geen gevaar op besmetting. Uiteindelijk bleek omboeken mogelijk, echter slechts tot 3112 en alleen op hetzelfde park, waar ik dus niks meer te zoeken heb. Andere weekenden zijn veel duurder en niemand weet hoe lang deze situatie nog aanhoudt. Dus voor wanneer boek je dan?! Antwoord: boek maar gewoon; tot 28 dagen van te voren kun je weer omboeken. Bovendien zeer slecht bereikbaar, maar ik mag toch verwachten dat Roompot proactief klanten benaderd, ipv dat de klanten uren in de wacht hangt, dagen op een reactie moet wachten via app of Messenger? Nog los van t feit dat t devies is om zo min mogelijk te reizen, alleen indien strikt noodzakelijk… Roompot lapt de adviezen aan hun laars!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met een vouchertegoedbon met een gemiddeld van 1 jaar; dus tot 2032021, zodat ik zelf kan bepalen waar ik wanneer naartoe ga.
Bovendien vind ik dat Roompot In het kader van de volksgezondheid zou moeten sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 23 maart 2020 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NL van DAL